• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن عید نوروز


    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پیامی نوروز باستانی را به همکاران پرتلاش و جامعه معزز ایثارگران تبریک عرض نمودند.

    متن این پیام به این شرح است:

    بار دیگر نوروز از راه رسید تا غبار کهنگی و ماندگی را از چهره طبیعت و از دل های ما بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد و ترانه مرغان به بزم رفته در اوج آسمان آبی، غنچه های به ناز آرمیده در پرنیان سبز نوبرگ ها را بیدار کند. بهار این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی، طراوت و شادابی است که مردمان ایران زمین این رویش و شکوفایی را به نام نوروز گرامی می دارند. نوروز با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خدایی است که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.

    با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند و سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است را به کلیه همکاران پرتلاش، ایثارگران و جانبازان عزیز و مردم شریف ایران تبریک عرض نموده، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی بیمارستان، مسئلت می نمایم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها