• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار معاون سیاسی استاندار تهران از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران از جانبازان و بیماران اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند. در این دیدار که آقای امیرعباس شفیع زاده فرماندار شهریار، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه شهریار، آقای محمدصادق کولیوند شهردار شهریار، آقای علی کردی رئیس بنیاد شهید شهریار و آقای محمد حسین مداحی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار نیز حضور داشتند، ضمن گفت و گو با جانبازان بستری در بیمارستان میلاد فرارسیدن عید نوروز را به ایثارگران بستری در این مرکز تبریک گفتند.
    در این بازدید آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار، ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال جدید و خیر مقدم به مهمانان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، اظهار داشتند: خدمتگذاری به خانواده شهدا مایه افتخار همه مسئولین است.
    ایشان با ارج نهادن بر صبر و استقامت ایثارگران و جانبازان بر این مهم تاکید کردند: زندگی امروز همه ما مدیون از خود گذشتگی این بزرگواران و رنجی است که برای امنیت کشور و صیانت از انقلاب متحمل شدند. همه ملت ایران باید سپاسگزار خانواده های ایثارگران باشند و فرزندان شهیدان، ایثارگران و جانبازان نیز باید میراث گرانبهای پدران خود را با افتخار به نسل های بعد بسپارند.
    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پایان سخنانشان رسیدگی دستگاه ها و همکاری نهاد های کشوری جهت مشکلات جانبازان و بیماران بستری در این مرکز را در نزدیک ترین زمان ممکن خواستار شدند.
    آقای عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران ضمن تشکر از کارکنان بیمارستان میلاد شهریار عید نوروز را تبریک گفتند و حضور در عرصه خدمت گذاری به ایثارگران را مسئولیت دوچندان خواندند و عنوان نمودند: ما امروز مدیون جان فشانی این عزیزان هستیم و حضور دوره ای و عیادت از جانبازان ما را نسبت به مسئولیت خطیری که برعهده داریم آگاه تر می سازد.
    ایشان در ادامه افزودند: ما وظیفه داریم بهترین امکانات را برای جانبازان در جهت بهبود مسیر درمان در اختیار بگذاریم و حداقل امکانات را برای آن ها فراهم آوریم و از ظرفیت های مختلف و روحیه انقلابی جهت بهبود و تسریع در امور استفاده نماییم. انشالله امیدواریم با همت فرمانداری، شهرداری و سپاه شهریار و حمایت های استانداری طرح توسعه بیمارستان مثمر ثمر واقع گردد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها