• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با صدور پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند و آن را روزی سرنوشت‌ ساز در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، متن این پیام بدین شرح است:

    فروردین ماه در تاریخ این مرز و بوم یکی از روزهای بزرگ است‌، روزی که ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تدبیر معجزه‌گون امام راحل عظیم الشأن با حضور باشکوه در همه پرسی نظام‌مقدس جمهوری اسلامی را برگزیده و مستقر کردند.

    پاسداشت روز جمهوری اسلامی در حقیقت گرامیداشت پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام و عید ملی و دینی ملتی است که یکصدا و یکپارچه به آنچه که دین خدا حکم میکرد، “آری” گفتند.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان، بزرگ مرد تاریخ کشور عزیزمان حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه را گرامی داشته و امیدوارم که ملت بزرگ‌ ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عمل به رهنمودهای رهبر معظم و عالیقدر نظام اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران در مسیر نیل به اهداف و آرمانهای خود موفق و پیروز باشد.

    خدمت بی منت به ملت بزرگ ایران به ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای عزیز و همیشه در صحنه در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین یکی از اولویت های مهم کارکنان بیمارستان می باشد و امید داریم که با تلاش جهادی و ایمان راسخ بتوانیم خادمانی شایسته برای مردم عزیزمان باشیم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها