• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جشن رمضان در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید

    همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام جشن رمضان در بیمارستان میلاد شهریار با حضور امام جمعه محترم شهریار، مسئولین بنیاد شهید، فرمانداری شهریار و خانواده معزز جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.


    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در این جشن آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خوشامدگویی به مهمانان و خانواده معزز جانبازان و ایثارگران بستری در این مرکز، ماه رمضان را، فرصتی برای نمایش جلوه‌های زیبای ایثار اجتماعی دانستند و اشاره کردند: ماه پربرکت رمضان فرصت بسیار خوبی است تا با انفاق و یاری رساندن به برادران دینی خود، بار دیگر شاهد جلوه‌های زیبای ایثار اجتماعی باشیم. همه باید سعی کنیم از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان بهره برده و با انجام فرایض دینی زمینه رشد ارزش‌های اسلامی و انسانی را در جامعه فراهم کنیم.

    حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسین حسینی امام جمعه محترم شهریار، با اشاره به سیره اهل بیت به ویژه امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان نمودند: امام حسن مجتبی علیه‌ السلام دارای ابعاد شخصیتی بی‌ نظیری است که مردم‌ داری، گذشت و توجه به اصل احسان و نیکی از ویژگی‌های ممتاز این امام رئوف است. امیدواریم در شب‌ های ماه مبارک رمضان که به نیمه خود رسیده و ایام لیالی قدر را در پیش داریم، بتوانیم از فرصت‌ها برای اندوخته شایسته استفاده کنیم.

    لازم به ذکر است در این مراسم ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، پذیرایی افطار و شام صورت پذیرفت و برنامه های فرهنگی و هنری اجرا گردید.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها