• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رییس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه

    پیام تبریک رییس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه


    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار طی پیامی فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز اکرام را تبریک گفت.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این پیام آمده است: ماه مبارک رمضان در حالی به نیمه می رسد که دل های شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور و شادی است. حسن بن علی علیه السلام چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.
    کریم آل طاها که از عطر سخاوت و بخشندگی اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود؛ زیرا آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر سپرده‏اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏ های منتظرشان سفره می‏گسترانند.
    در پایان با تبریک عید خجسته پانزدهم رمضان به خانواده بزرگ ایثارگران، همکاران و جانبازان معزز بستری در بیمارستان میلاد شهریار، امیدوارم با تأسی از این اسوه کرامت و فضیلت، بتوانیم از اقیانوس پر فیض و صدف بی‌بدیل ماه مبارک رمضان، گوهرهای ناب بندگی و اخلاص، صید کنیم و با الهام از آن امام همام، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود در زدودن گرد فقر از چهره جامعه تلاش کنیم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها