• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام در کنار جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    همزمان با دهه کرامت روز جمعه ۲۰ خرداد جشن ولادت با سعادت امام رئوف حضرت رضا علیه السلام در کنار جانبازان بصیر شهرستان های استان تهران، آقای دکتر مرتضوی مدیرکل و دکتر صالحی مدیرکل حراست بنیادشهید و امور ایثاگران شهرستان های استان تهران و جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام رضا علیه السلام عنوان کردند: مقام و جایگاه امام رضا علیه السلام همیشه در نزد ایرانیان بسیار ارج نهاده می شود و ایشان درجه معنوی والایی دارند چرا که مهر امام رضا علیه السلام با قلوب شیعیان به ویژه ایرانیان پیوند جدانشدنی دارد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار افزود: برپایی جشن و شادی برای ولادت این امام همام در راستای آشنایی بیشتر با کرامات و خصایص بزرگ امام رضا علیه السلام است که خوشبختانه با همکاری همه عزیزان در بنیاد شهید امروز شاهد برگزاری این جشن بزرگ در بیمارستان میلاد شهریار هستیم و این مهم مشوقی ارزنده برای جانبازان و بصیر دلان عزیز و همچنین جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز است.

    گفتنی است در ادامه این مراسم جشن و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت صورت پذیرفت و با حضور پرچم بارگاه مقدس حضرت رضا علیه السلام در مراسم جانبازان و مهمانان استفاده معنوی و روحی بردند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها