• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • اردوی یک روزه پزشکان جهادی در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت، اردوی یک روزه جهادی شهدای گمنام پزشکان متخصص شامل اورولوژیست، داخلی، عفونی، جراحی عمومی، روان شناس و تراپیست در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید و جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در این مرکز ویزیت تخصصی شدند.


    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با تاکید بر اینکه گروه های جهادی نماد امید آفرینی و خدمت خالصانه هستند، گفتند: یکی از رسالت های سازمان بسیج جامعه پزشکی و جهادگران حوزه سلامت، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به نیازمندان و مردم به ویژه ایثارگران عزیز است.

    آقای آئینی با بیان اینکه خدمات سطح یک، غربالگری و پایش سلامت به جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار ارائه گردید، افزود: تیم های جهادی سلامت محور در فرآیندهای مشخصی ارائه خدمات می کنند. جهادگران سلامت همواره در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در کنار مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه بوده اند و فعالیت آنها نماد امیدآفرینی و خدمات خالصانه بوده است؛ اوج خدمت رسانی جهادگران سلامت نیز در همه گیری کرونا نمایان شد و برگ زرین دیگری در کارنامه آنان به ثبت رسید.

    ایشان با قدردانی از تلاش و همکاری های صمیمانه گروه جهادی شهدای گمنام پزشکان متخصص ابراز امیداوری کرد تا با توسعه این اقدامات خداپسندانه، روحیه و فرهنگ کار جهادی در بین ایثارگران و خانواده آنان گسترش یابد.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها