• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت عید قربان

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت عید قربان

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت عید سعید قربان، فرا رسیدن این عید فرخنده را بر تمامی مسلمین جهان به ویژه مردم شریف ایران، تبریک گفت.

    متن این پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در آستانه عید قربان از شریف ترین اعیاد مسلمانان و درخشان‌ترین مناسبت های تاریخ اسلام قرار داریم.

    این روز مبارک، روز سربلندی پیامبر بت شکن در برابر امتحان دشوار و آموزنده الهی و نماد اوج ایمان و بندگی در تاریخ بوده که انشاءالله در این روز بخشش الهی روزی مسلمین قرار خواهد گرفت.

    عید قربان؛ عید ایثار، اخلاص، عشق و دل کندن از تعلقات دنیوی و روزی عظیم در تاریخ دینداری است.

    آنجا که ابراهیم علیه السلام با ایثار عزیزترین داشته خود ثابت نمود که اطاعت از خالق مرز ندارد و اسماعیل علیه السلام با کمال میل در جواب پدر می‌فرماید: ” یَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ سَتَجِدُنِی إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ “

    هم امروز نیز در تاریخ افتخار آمیز انقلاب اسلامی بسیار پدران و پسران سرسپرده فرمان حق و پیرو آموزه های والای اسلامی را شاهدیم که در دفاع از دین حق، همچون ابراهیم و اسماعیل علیهما السلام از ایثار جان دریغ نکردند و یاد و خاطره شان تا ابد ماندگار خواهد بود.

    اینجانب ضمن تبریک این عید بزرگ و آرزوی سلامتی تمامی برادران و خواهران دینی؛ امید آن دارم که با اطاعت از خداوند، در سایه بخشش و نسیم رحمت خداوند قرار گرفته و فرصت ناب عید قربان سر آغاز بازگشت همگان به سوی پروردگار و رسیدن به مقام قرب الهی باشد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها