• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تسلیت ریاست بیمارستان میلادشهریار به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

    پیام تسلیت ریاست بیمارستان میلادشهریار به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت رسول الله صل الله علیه و آله وسلم، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت غریبانه امام رضا علیه السلام، با صدور پیامی این ایام را تسلیت گفتند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، متن پیام به شرح زیر است:

    ماه صفر سالروز رحلت شهادت گونه سید انبیا و برترین آفریده خدا محمد مصطفی که درود خدا بر او و خاندان مطهرش باد، است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.

    در شب رحلت خاتم انبیا صل الله علیه و آل و سلم فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم. همچنین قلب اندوهگینمان در عزای شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام و آفتاب هشتم امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، دیدار و شفاعتشان را در قیامت مى طلبد تا طعم بخشندگى شان را دریابیم.

    اینجانب شهادت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی صل الله علیه و آله وسلم و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان امام رضا علیه السلام را به همه شیعیان به ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض می نمایم امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها