• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مدیران ارشد شرکت متد در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مدیران ارشد و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت متد با حضور در بیمارستان میلاد شهریار ضمن بررسی وضعیت این بیمارستان، با جانبازان بستری در این مرکز از مجاهدت ها و رشادت های این عزیزان تجلیل کردند.

    در این دیدار که دکتر طائبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر عطاری معاون درمان، دکتر زعیم مدیرکل حراست و آقای عظیمیان رئیس دفتر مدیر عامل شرکت متد حضور داشتند، آقای آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار اظهار داشتند: سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان و ایثارگرانی هستیم که برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور در میدان نبرد حضور یافتند و اجازه جدایی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار ابراز داشتند: خوشبختانه ایثارگران و خانواده های معظم آنان هنوز روحیه جهادی و ایثارگری را به همراه دارند و خدمات به این عزیزان برای انسان روحیه بخش است و همنشینی با آنان بسیار درس آموز است و امید است بتوانیم مسیر ایثارگران را ادامه دهیم.

    در این دیدار مدیران شرکت متد ضمن دیدار با جانبازان بستری در این مرکز، از بخش ها و واحدهای بیمارستان به بررسی وضعیت این مرکز پرداختند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها