• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مدیرکل شرکت متد در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای دکتر حافظی به همراه مدیران ارشد شرکت متد از بیمارستان میلاد شهریار دیدار نمودند.

    در این دیدار دکتر رحمت اله حافظی به همراه دکتر سعیدعطاری معاون درمان شرکت، آقای قادری سرپرست اداری، مالی و پشتیبانی شرکت متد، آقای عظیمی آن مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست و همچنین دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه و دکتر نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور در بیمارستان میلاد ضمن بررسی مسائل مربوط به این مرکز با جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان دیدار نمودند.

    دکتر حافظی نگهداری از جانبازان و ایثارگران را علاوه بر احترام، نوعی توجه به خود و همکاران دانستند و اضافه کردند: نگهداری از ایثارگران و جانبازان بستری برای ما افتخار بزرگی است و هر چه برای این عزیزان کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.

    مدیرعامل شرکت متد با بیان اینکه جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدارها تنها برای یادآوری رشادت های آنان برای مسئولین است، تصریح کردند: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم آنان بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان دوچندان می کند.

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در این دیدار ضمن خوشامد گویی به مهمانان عنوان کردند: تجلیل و تکریم از ایثارگران و جانبازان نقش مهمی در پاسداشت رشادت های این عزیزان و همچنین تقویت روحیه این عزیزان در راستای اهداف انقلاب و همچنین آرمان های بنیاد شهید و شرکت متد خواهد داشت.

    گفتنی است در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان میلاد شهریار از بخش ها و واحدهای مختلف این مرکز بازدید به عمل آمد.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها