• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تبریک فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه

    تبریک فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام ، امام سجاد علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتند.


    ایشان در این پیام عنوان کردند:
    سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، یادآور رشادت‌های آن حضرت در روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث تعالی اسلام در عصر حاضر شد. در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی پاسداران عزیز با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانستند تا ادامه دهنده مسیر حماسه امام حسین علیه السلام در فتح قله‌های کربلایی باشند که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن به خوبی تجلی یافته است و به حق سالروز میلاد آن امام همام روز پاسدار نام گرفته است.
    و چه زیباست تقارن ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس علیه السلام با روز جانباز علمداران نام‌آور حماسه کربلا، عزیزانی که نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی بوده که پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خویش بر فراز قلل مرتفع تاریخ به اهتزاز در آورده‌اند.
    بی‌شک تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و بویژه دستیابی به اهدافی مانند عدالت اجتماعی ، دفاع از گفتمان محرومان و توسعه همه جانبه و فراگیر در ایران اسلامی مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر انسانهایی است که با الگو از فرهنگ عاشورایی امام حسین علیه السلام و ولایتمداری علمدار کربلا و به پیروی از سیره اخلاقی حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، این مسیر را همچون سال‌های دفاع مقدس هموار کردند.
    اینجانب فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد سراسر نور ولادت حضرت امام حسین علیه السلام، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و امام سجاد علیه السلام را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، محضر مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران و بویژه پاسداران عزیز و جانبازان گرانقدر و خانواده های محترم ایشان تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان بهروزی برای آنان مسئلت می نمایم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها