• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت نیمه شعبان

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت نیمه شعبان

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار سالروز خجسته حضرت صاحب الزمان امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را خدمت مردم شریف ایران و منتظران آن حضرت تبریک گفتند.


    ایشان در این پیام عنوان کردند:
    شعبان‌ المعظّم، ماه نبیّ مکرّم‌ صل الله علیه و آله است که عظمت آن با میلاد مولود آن قُدسیِ خاندان نبوّت مضاعف است؛ آخرین مولود این ماه شریف را رسول عزیز اسلام‌ به بیانی خاص به خویشتن منسوب کرده است.
    نایب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبرفرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند، ما باید بدانیم که ظهور ولی عصر صلوات الله علیه همان طوری که با این انقلاب ما یک قدم نزدیک تر شد؛ با همین انقلاب ما باز هم می تواند نزدیک تر گردد؛ به عبارتی، همین مردمی که انقلاب کردند و خود را یک قدم به امام زمانشان نزدیک کردند، می توانند باز هم یک قدم دیگر، همین مردم خودشان را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، نزدیک تر کنند.
    مفتخرم که میلاد حضرت حُجّت ابن الحَسَن العسکری‌ عجل الله تعالی فرجه الشریف، تبریک گویم و آرزو کنم که ما نیز همانند همۀ آدمیانِ خوش‌سیرت به ویژۀ محبّان اهل بیت عترت و طهارت علیهما سلام در صراط مستقیم تبعیت و اطاعت از امامان عظیم الشان ره توشه ای برای روز ملاقات با حضرت ربّ‌ الارباب بیاندوزیم و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز آن انقلاب جهانی به رهبری مهدی آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم. بنده از طرف کارکنان بیمارستان میلاد شهریار و جانبازان و ایثارگران معزز بستری در بیمارستان این عید سعید و ولادت پر خیر و برکت را تبریک می گویم و امیدوارم در سایه حضرت حق تعالی شاهد ظهور آن حضرت باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها