• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار ارتش با ایثارگران بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، فرماندهی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیرسرتیپ اکبر نجفی، امام جمعه محترم شهریار حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی و آقای علی کردی رئیس بنیاد شهید شهریار با ایثارگران و جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار کردند.

    در این دیدار دکتر عبدالرضا درکی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خوشامدگویی به مهمانان با تقدیر از جانبازی ها و رشادت های رزمندگان اسلام و مدافعان وطن اظهار داشتند: بیمارستان میلاد سال های متمادی است که میزبان جانبازان و ایثارگران کشورمان از اقصی نقاط کشور است.

    ایشان با اشاره به افزایش خدمات دهی به بیماران اضافه کردند: ما در بیمارستان میلاد مفتخر پذیرای بیش از ۷۰ جانباز و بیمار اعصاب و روان هستیم که به یاری خداوند خدمات درمانی به عموم مردم با اضافه شدن اورژانس، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و فیزیوتراپی با تعرفه دولتی در این مرکز گسترش یافت.

    امیرسرتیپ اکبر نجفی ضمن تشکر از زحمات پرسنل بیمارستان میلاد جهت خدمات دهی به جانبازان و ایثارگران اظهار داشتند: ایثارگران، جانبازان و آزادگان به تکلیف عمل کردند و از جان مایه گذاشتند تا ایران اسلامی را از گزند و آسیب حفظ کنند.

    امام جمعه محترم شهریار و نماینده ولیه فقیه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی‌ نوری در این دیدار عنوان کردند: حضور پر برکت جانبازان در جامعه تداوم بخش آرمان های دفاع مقدس بوده و نسل های آینده را با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا می کند، نسل جوان اکنون بیش از هر زمان دیگری به آگاهی نیازمندند زیرا هجمه های دشمنان متوجه این نسل می باشد.

    گفتنی است در ادامه این دیدار مهمانان با حضور بر بالین جانبازان بستری در مرکز میلاد از آنان با گل و شیرینی عیادت نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها