• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس بنیادشهید ورامین در بیمارستان میلادشهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با هفته دولت، آقای مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه پاسداران ورامین و آقای آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به همراه هیئت همراه با حضور در بیمارستان میلاد شهریار با جانبازان و ایثارگران بستری در این مرکز دیدار کردند.
    در این دیدار آقای دکتر درکی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خوشامدگویی به مهمانان و گرامیداشت هفته دولت حضور مسئولین بر بالین بیماران و جانبازان را مثبت قلمداد کردند و افزودند: عیادت و تجدید میثاق با جانبازان و ایثارگران، نشانگر بزرگداشت رشادت ها و حماسه آفرینی های این عزیزان است که توسط شما صورت پذیرفته است. بنده از طرف کارکنان و ایثارگران و بیماران بستری در بیمارستان تشکر می نمایم.
    رئیس بیمارستان میلاد شهریار اذهان کردند: این بیمارستان از سال ۱۳۸۸ تاکنون پذیرای جانبازان و بیماران اعصاب و روان از سراسر کشور است که توفیق خدمت رسانی به این عزیزان در طی این سال ها نصیب کلیه کارکنان گردیده و امیدواریم این خدمت رسانی در بهترین کیفیت ادامه یابد.
    آقای مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ورامین ضمن تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دولت بیان کردند: خداراشاکریم توفیق حضور در محضر ایثارگران و کارکنان بیمارستان میلاد بویژه ریاست آن بر ما داده شد. ایثارگران علی الخصوص جانبازان اعصاب و روان مظلوم ترین افراد جامعه هستند. این عزیزان با خالص ترین نیت برای دفاع از کشور در جبهه ها حضور یافتند و اگر این عزیزان نبودند جایگاه ایران اسلامی به رتبه از جهان نمی رسید.
    ایشان ادامه دادند: همگی ما مدیون این عزیزان و رشادت های آنان هستیم و دیدار از جانبازان بستری که شرایط نگهداری آنان برای خانواده ایثارگران بعضاً بسیار دشوار است و فرماندرای ورامین برخود تکلیف می داند از این قشر مظلوم تقدیر نماید. در پایان لازم به ذکر است کادر درمان عاضقانه و دلسوزانه در حال خدمت رسانی به بیماران است و بنده به نمایندگی از فرمانداری ورامین و استانداری تهران از کادر درمان بویژه پرستاران، پزشکان و بهیاران تشکر و قدردانی می نمایم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها