• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیته پایش و بهبود کیفیت بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، شنبه ۱۹ آبان ۹۷ کمیته پایش بهبود کیفیت بیمارستان میلاد شهریار با موضوع آموزش به بیماران و اجرای برنامه های آموزشی برای بیماران و خانواده های آنان و تاکید دکتر آقایی رئیس بیمارستان بر ارتقاء برنامه های آموزشی به خانواده ایشان و همچنین تهیه پمفلت ها با موضوع بیماری های روان جهت ارتقاء سطح آگاهی خانواده های آنها و برگزاری جلسات تحکیم خانواده برگزار گردید.
    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول افزودند: امیدوارم عزاداری های شما مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر مفید بوده باشیم. در راستای افزایش سطح آگاهی پرسنل، بیماران بیمارستان و خانواده های آنان در مجموعه بیمارستان میلاد سعی کرده ایم با رعایت کوچک ترین نکات و بررسی کلیات آن میزان رضایت را به بالاترین سطح برسانیم. با توجه به تعهد کاری پرسنل باید همه ما در سطح خوب حرکت نماییم و با توجه به وجود بخش های مختلف درمانی در بیمارستان بتوانیم بیشترین و بهترین کاردهی را در زمان و وقت مناسب ارائه کنیم. کارهای درون بیمارستان نباید تبدیل به عادت گردد و باید تلاش نماییم تا بهترین عملکردها و بیشترین بازدهی در بخش برنامه های نظارتی و پشتیبانی را انجام دهیم.
    ایشان در ادامه اضافه کردند: در موارد پرستاری چه در شیفت صبح و چه در عصر و شب، باید تمام آموزش های لازم صورت پذیرد تا اتفاقاتی ولو اندک، با رعایت نکات کوچک ایمنی، درصد احتمال وقوعش به صفر برسد. در امر رسیدگی به مسائل جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان، بایستی در آموزش به خانواده های آنها نیز بیشتر تلاش نماییم که بعد از برگشت جانبازان به خانواده های خود دیگر مورد آسیب قرار نگیرند. از این رو برنامه هایی را در همین جهت با روانپزشکان، روانشناسان و مددکاران خود خواهیم داشت.
    همچنین ایشان بر اجرای برنامه های نظارتی ادواری توسط واحد بهداشت محیط و مسئول امور پشتیبانی بیمارستان تاکید نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها