• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیته تغذیه بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیته تغذیه این مجموعه جهت تودیع و معارفه کارشناس مسئول واحد تغذیه مجموعه و تعیین راهکار های آموزشی و برنامه ای بیماران و جانبازان بستری و نیز پرسنل بیمارستان برگزار گردید.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان نیز در این جلسه افزودند: ضمن خیر مقدم به همکاران گرامی ، در راستای بررسی سلامت بیماران فعلی و گذشته بیمارستان میلاد، لازم میدانیم طی برنامه های مدون و بلند مدت و بررسی نوع تغذیه کلیه جانبازان و بیماران بخش های بیمارستان، برنامه هایی نظیر خدمت رسانی به بیماران را در اولویت کار قرار دهیم و سعی گردیده رژیم غذایی آنان رعایت گردد. با توجه به درمانی بودن این مجموعه، لزوم رعایت همه نکات ریز و درشت توسط پرسنل در قبال بیماران الزامی است و همچنین ایجاد کلاس آموزشی بین پرسنل مانند رژیم درمانی و دریافت بازخورد از آن می تواند در سلامت بیماران و همکاران گرامی کمک رسان باشد.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعیین برنامه غذایی مناسب و طبق اصول، برای بیماران و رده بندی این عزیزان جهت سلامتی آنان و وجود برنامه های آموزشی مانند رسانه در امر تغذیه می تواند کمک کننده باشد و ما با تداوم بازدید از تغذیه جانبازان و بیماران و همچنین تنوع بخشی در توزیع غذا و بررسی روزمره کیفیت آن امیدواریم بتوانیم نوع خدمت رسانی و ارائه بهترین ها در کیفیت را بهبود بخشیم.

    در ادامه این جلسه نیز قرار براین گشت تا یک به یک بیماران بستری در بیمارستان میلاد طی یک بازه زمانی و براساس برنامه ریزی قبلی نوع تغذیه، محدودیت ها و اولویت های آنان معین گردند و وجود انواع تنوع غذایی سالم براساس متد های به روز شده که به ذائقه بیماران نیز هماهنگ باشد در دستور کار قرار گیرد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها