• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور نمایندگان ولی فقیه به مناسبت روز پرستار در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت دخت گرامی امیرالمومنین (ع)، حضرت زینب (س)، نمایندگان ولی فقیه شهریار از بیمارستان میلاد این شهر بازدید نموده و ضمن اهدای گل و شیرینی از کارکنان این مرکز به ویژه پرستاران شاغل در آن تجلیل نمودند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار نیز ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان و تبریک فرارسیدن این روز، گفتند: شغل پرستاری یکی از اصولی ترین کارهای جامعه می باشد و ضروری است خدماتی که در این حوزه به  بیماران ارائه می شود روزآمد، توانمند و علمی باشد. همچنین می بایست با نهایت صبر و حوصله به رفع درد، رنج و گرفتاری بیماران بپردازیم. چرا که بیمار در هر رده و سمتی که باشد واقعا نیازمند بوده و برخورد انسانی پرستار بسیاری از آلام و مشکلات بیمار را کاهش می دهد.

    وی افزود: هیچ کجای دنیا مانند پرستاران ایرانی بحث اخلاق حرفه ای را رعایت نمی نمایند. مهمترین قسمت کار ما بعنوان پرستار و پزشک رعایت اخلاق حرفه ای است که امیدواریم با آموزه های دینی و معنوی به نحو احسن ارائه خدمت نماییم.

    رئیس بیمارستان میلاد در پایان ضمن تشکر از زحمات پرستاران که پا به پای پزشکان در کنار بیماران حضور داشته و خدمت ارائه می کنند، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری این روز با ولادت حضرت زینب کبری (س) باید بر خود منت نهاده و یکایک وظایف خود اعم از پزشکی و پرستاری را به نحو احسنت انجام دهیم و خدا را بابت این امر حسنه در این لباس مقدس شاکر باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها