• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مدیران کل بنیادهای شهید استان البرز و شهرستان های استان تهران در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید استان البرز و آقای عبداله مرتضوی روز دوشنبه به همراه معاونین بنیاد از بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند. در این دیدار آقای دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن همراهی مهمانان و آشنایی آنان با بخش های مختلف بیمارستان، با اشاره به بستری جانبازان و ایثارگران از اقصی نقاط کشور در بخش های بستری بیمارستان عنوان نمودند: از زمان‌ تاسیس این بیمارستان جانبازان از سراسر کشور برای درمان به بیمارستان میلاد مراجعه می کردند براین مبنا این بیمارستان تا به امروز مرجع سلامت ایثارگران در سراسر کشور است. عمده خدمات بیمارستان به ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها می باشد. تمام جانبازان و خانواده‌هایشان، والدین، همسران، فرزندان شهدا و وابستگان گروه‌های ایثارگری و همچنین مردم عزیز منطقه می توانند خدمات درمانی خود را از این بیمارستان دریافت کنند.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار عنوان کردند: در این سال ها سعی کردیم با همکاری بنیاد شهید خدماتی که در اولویت به ایثارگران وعموم مردم ارائه می شود را تامین کنیم به عنوان مثال اگر تجهیزات یا متخصصی مورد نیاز است،  با گروه‌های هدف صحبت می کنیم و آن‌ها را برای خدمات درمانی به بیمارستان دعوت می نماییم که البته در حوزه فیزیوتراپی، ‌ دندانپزشکی، اورولوژی، ‌گوش و حلق و بینی و تخصص های دیگر، بخش های جدیدی هستند که در بیمارستان راه اندازی شده اند.

    دکتر آقایی درادامه گفتند:‌ طی سنوات گذشته سعی کردیم بیمارستان میلاد را از لحاظ فضای فیزیکی در شان ایثارگران ارتقا دهیم. ‌بازسازی، نوسازی و توسعه فضاها و بخش های بیمارستان انجام شده است و مابقی در دستور کار قرار دارد. بخش‌های مختلفی را در سال های گذشته از جمله بخش تصویر برداری و سونوگرافی ایجاد کردیم. خداراشاکریم کلینیک های دیگربیمارستان مانند قلب، آندوسکوپی و کولونوسکوپی به سطح فوق پیشرفته در سطح کشور رسیده است.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها