• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، تنها راه برون رفت از بحران کنونی کروناست

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر آقایی پیرامون وضعیت بحرانی کرونا درکشور طی جلسه ای، لزوم دسترسی همه جانبه به کلیه پرسنل را واجب دانست و افزود: همه ما باید برای جلوگیری از بحران، شاخصه های آن را پیش بینی کنیم و مدیریت بحران را تقویت نماییم. جان بیماران و مراجعین و کلیه همکاران ما در بیمارستان  یکسان و ارزشمند است لذا با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی بسیار جدی می باشد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار درخصوص اجرای پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل عنوان کرد: با همه فشارها و موانع برخود لازم دانستیم ماسک و وسایل حفاظت فردی برای پرسنل درگیر با این ویروس را تهیه نماییم لذا از شما همکاران انتظار داریم همه موازین بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. متاسفانه کشور در وضعیت قرمز است و کلیه توصیه ها و تذکرات ستاد ملی را باید جدی تلقی کنیم و دلایل ابتلا و شیوع را شناسایی نموده و از بروز آنها با اجرای برنامه های منظم نظیر انجام تست های مختلف از افراد در معرض خطر جلوگیری کنیم.

    دکتر آقایی در ادامه تذکرات مسئولین بخش ها و واحدهای بیمارستان میلاد به زیردستان خود را الزامی خواند و اجرای قوانین بهداشتی ویژه ملاقات کنندگان اعم از استفاده از دستکش، ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را لازم دانست و افزود: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا ما نیز عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط پرسنل و مراجعین را ممنوع دانسته و درصورت مشاهده با آن برخورد خواهیم کرد.

    دکتر پژمان آقایی در پایان با استفاده از کلمه رمز “شفا” که تشکیل از سه کلیدواژه شستشوی دست، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده است، استفاده از کد عملیاتی ۵۵ در بیمارستان را نشانه شستشوی دست پرسنل طی ۱۵ دقیقه تصویب نمود و این دو نکته را راهی جهت کاهش آسیب های آتی عنوان و ابراز امیدواری کرد با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هرچه سریعتر از این بحران خارج شویم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها