• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جلسه هم اندیشی بیمارستان میلاد شهریار با رئیس بیمه تامین اجتماعی این شهر

    جلسه هم اندیشی بیمارستان میلاد شهریار با رئیس بیمه تامین اجتماعی این شهر

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، بیمارستان میلاد شهریار با رئیس بیمه تامین اجتماعی این شهر در راستای بررسی مسائل و مشکلات موجود در قرار داد بیمه ایثارگران بستری و همچنین کارکنان مربوط به بیمارستان میلاد شهریار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد به همراه دکتر احمدی حاجی معاون درمان این بیمارستان با آقای حمید رستمی رئیس سازمان تامین اجتماعی شهریار دیدار و گفت و گو کردند.

    آقای سالاری در این جلسه، با اشاره به اینکه هدف و تلاش ما این است که مشکلات جامعه ایثارگران را در همه زمینه ها از جمله خدمات بیمه‌ای به حداقل برسانیم، اظهار داشتند: پیگیری امور مربوط به درمان ایثارگران به ویژه جانبازان اعصاب و روان که سلامتی خود را برای حفظ کشور و نظام از دست داده‌اند از اولویت‌های اصلی بیمارستان می باشد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار توجه به درمان ایثارگران به ویژه والدین مکرم شهدا وهمچنین جانبازان را به دلیل کهولت سن از اهم وظایف این نهاد برشمرده و ابراز داشتند: باید به گونه ای اقدام شود که عزیزان ایثارگر فقط به فکر درمان واجرای روند آن باشند و دغدغه هزینه ها را نداشته باشند. خدمتگزاری به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از ارزش بالایی برخوردار بوده و برای همه بعنوان یک وظیفه و رسالت خطیر محسوب می شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها