• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت سالروز ولادت امام علی علیه السلام

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت سالروز ولادت امام علی علیه السلام

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، متن پیام آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی علیه‌ السلام و روز پدر به این شرح است.
    ماه رجب و مناسبت‌های فرخنده و مبارک آن فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک شعبان المعظم است.
    سیزدهم ماه رجب المرجب، میلاد مسعود و مبارک امیرالمومنین امام علی علیه السلام، مولود کعبه و شیرمرد میدان خدمت و عبادت و شجاعت و عطوفت که به عنوان روز پدر نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پدران عزیز جامعه بویژه پدران آسمانی و شهیدان والا مقام و پدران پر فضیلت شهدای ما ایثارگران است.
    تاریخ سرزمین ما همواره مشحون از جلوه‌های زیبای گذشت و فداکاری مردانی است که برای سرافرازی کشور و استواری قامت فرهنگ و تمدن اسلامی جان و مال و توشه خود را شجاعانه در این راه نهادند و شمع وجودشان را برای عزت و شرف ملت و سرزمینشان با افتخار سوزاندند. نمونه بی مثال این فداکاری و ایثار را شهدا و ایثارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس آفریدند.
    اینجانب این میلاد با سعادت و این روز بزرگ را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدواریم که همه ما با سرلوحه قراردادن شیوه سیره آن امام همام، پیروانی لایق و صادق از سیره‌ی پیامبر اعظم و آل طاهرینشان و خادمانی راستین برای مردم عزیز کشورمان و ارجمند از ایران عزیز اسلامی باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها