• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مراسم معارفه رئیس بیمارستان میلاد شهریار

    معارفه رئیس بیمارستان میلاد شهریار در مراسمی با حضور آقای دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مراسم معارفه ریاست جدید بیمارستان میلاد شهریار، طی نشستی با حضور آقای دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد و دکتر نصیری معاونت درمان این شرکت برگزار گردید. در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های آقای جعفر سالاری که در توسعه و رشد خدمات دهی به ایثارگران تلاش های فراوانی نمودند، آقای رضا آیینی بعنوان رئیس جدید بیمارستان میلاد شهریار منصوب گردید.

    آقای دکتر عربی مدیرعامل شرکت متد دراین مراسم گفت: امروز به رغم ناملایمتی های دشمنان ایران اسلامی، در کشورمان شاهد امنیت و آرامش هستیم که این آرامش مرهون خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام است.

    ایشان با تاکید بر پاسداری از اندیشه و فرهنگ ایثار و شهادت افزودند: باید آحاد مردم جامعه حافظ و نگهبان روحیه ایثارگری که یکی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب است، باشند.

    در ادامه این مراسم آقای رضا آیینی، از اعتماد مسئولین بنیاد شهید و شرکت متد در راستای تقدیم مسئولیت ریاست بیمارستان میلاد به ایشان، تشکر و قدردانی نموده و افزودند: از مدیرعامل محترم شرکت متد به جهت اعتماد به اینجانب برای ریاست بیمارستان میلاد سپاسگزارم.

    ایشان یادآور شدند: قبول مسئولیت برای خدمت دهی به جامعه ایثارگران، نعمتی است که خداوند به ما خواهد داد و انشالله فرصتی خواهد شد که همه ی ما را به سرعت به سوی ارتقای خدمات درمانی رهنمون خواهد کرد و فرصت بزرگی است که به خواسته الهی از ان استفاده خواهیم نمود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها