• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار رئیس بیمارستان میلاد شهریار با فرماندار این شهر

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با حضور در فرمانداری این شهرستان با دکتر امیرعباس شفیع‌ زاده فرماندار شهریار دیدار نمودند. ایشان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان در زمینه رفع مشکلات بیمارستان گفتگو و تبادل نظر نمودند.

    آقای آئینی با اشاره به جایگاه جانبازان، شهدا و خانواده های آن ها، عنوان نمودند: درسی که ما باید از ایثارگران بیاموزیم، درس صبر، ایثار و فداکاری است. خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز ما مسئولان باید تکریم این خانواده ها را فراموش نکنیم.

    رئیس بیمارستان میلاد تصریح کردند: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه جانبازان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا، برای کارکنان بیمارستان میلاد روحیه بخش و موجب تلاش و فعالیت بیشتر است.

    ایشان خاطرنشان کردند: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون ایثارگری جانبازان و خون پاک شهدا است، توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی و از خود گذشتگی آن ها حاصل شده است.

    دکتر شفیع‌ زاده فرماندار شهریار، با بیان اینکه جانبازان و خانواده های معظم ایشان، جایگاه ویژه ای نزد مردم کشورمان دارند، گفتند: همه مسئولین باید در جهت خدمت به جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران با تمام توان و امکانات تلاش کنند؛ چرا که همه ما مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری های بی بدیل جانبازان و ایثارگران عزیز در دوارن ۸ سال دفاع مقدس هستیم. مسئولین ذیربط باید ضمن دیدار با جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و درجهت رفع آن ها تلاش نمایند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها