• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر، هفته کرامت را تبریک گفتند. ایشان در این پیام عنوان کردند:


    دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده فولادین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد اختر درخشان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهما سلام فضای ایران اسلامی را عطر آگین کرده و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت علیه السلام فراهم کرده است.
    بی شک امروز نیز دختران و بانوان ایثارگران و خدمت دهندگان به آن که در عرصه های مختلف درمانی ایثارگرانه مشغول خدمت به مردم هستند با تاسی از سیره و فرهنگ اهل بیت علیه السلام است که این گونه با رشادت در خط مقدم یاری رسانی به مردم حضور دارند.
    نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیه به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای تبیین جایگاه آنان در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران ایران زمین است. بی شک الگوبرداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
    بنده ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران، کارکنان، کادر درمان، ایثارگران و خانواده معظم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت علیهما سلام و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها